2.25.2011

Σαν τη μύγα μέσα στο γάλα...

Στην πρόσφατη εξόρμηση στην Ολλανδία λοιπόν ανακάλυψα τους λόγους απο τους οποίους με έπαιρναν χαμπάρι...

1. Είμαι φωνακλάς. Περπατώντας στο δρόμο με τη φίλη μου αφηγήθηκα μια ιστορία γελώντας δυνατά και κάνοντας χειρονομίες. Ένας ποδηλάτης με στραβοκοίταξε και την ρώτησε αν είναι καλά και αν θέλει βοήθεια... Go figure...

2. Σταματάω στις διαβάσεις δίνοντας προτεραιότητα στα αυτοκίνητα και τα ποδήλατα. Είμαι σίγουρος οτι τους τσάντιζα όταν το έκανα αυτό αλλά τι να κάνω? Προσπαθούσα να επανορθώσω...

3. ...περνώντας τις διαβάσεις γρήγορα! Αφού σταματάνε που σταματάνε οι άνθρωποι ας μην τους έχω να περιμένουν τόση ώρα. Οι Ολλανδοί πεζοί σταρχίδια τους βέβαια...

4. Έχω πάνω απο τέσσερις τρίχες στο μούσι μου και δεν είμαι ξανθός.

5. Κοιτάω τους ψηλούς Ολλανδούς με ενα βλέμμα απορίας και χαίρομαι όταν βρίσκω κάποιον πιο κοντό απο εμένα...


Αυτά νομιζω...

No comments: