1.19.2011

Μικρές Ιστορίες απο συναυλίες pt 2

Cannibal Corpse 3/3/2007

Πήρα τον αδερφό του γαμπρού μου, που ακούει epic power και λοιπές αηδίες και του είπα να έρθει να τους δει μαζί μου μην πηγαίνω μόνος. Απο περιέργεια ήρθε μιας και δεν είχε ξαναπάει σε τέτοια συναυλία.

Αράξαμε κοντά στα σκαλιά και απολαύσαμε τους Disavowed που τα σπάσανε. Οι Urkraft μας κουράσανε και όταν βγήκαν οι Cannibal Corpse έγινε πανζουρλισμός. Χέρια πόδια στον αέρα, κόσμος να χτυπιέται και ο Fischer να βρυχάται ακίνητος πάνω στην σκηνή.

Δίπλα μας λοιπόν ήταν ένα παλικαράκι. Μικρός πρέπει να ήταν 19-20 χρονών όχι παραπάνω. Χτυπιόταν κάπως άγαρμπα. Σα να μην ήξερε πως να κάνει headbanging ενα πράμα. Είχε και ένα περίεργο βλέμμα το οποίο μου έλεγε οτι κάτι δε πάει καλά.

Κάποια στιγμή λοιπόν μέσα απο όλους τους ανθρώπους αποφάσισε να μου πιάσει κουβέντα.

"Καλή φάση για 27 ευρώ ε?" μου είπε

"28" του απάντησα σοβαρά

"Τι?"

"28 ευρώ έκανε."

Έφυγε απο δίπλα μου σχεδόν αμέσως. Αναρωτιέμαι εκείνη τη στιγμή πόσο περίεργος του φάνηκα εγώ... :P

No comments: