1.21.2011

100 πράγματα για εμένα.

Πριν ξεκινήσω να πω ότι το βούτηξα απο την Pooka η οποία τι ειχε βουτηξει απο κάποιον άλλο. :)



1. Με λένε Γιώργο αλλά δε θα με χαλούσε να με έλεγαν Κύριλλο

2. Όταν ήμουν μικρός έλεγα στη μητέρα μου να με πλύνει "χωρίς σαπουνάκι και νεράκι"

3. έπινα γάλα απο το μπιμπερό μέχρι την τρίτη δημοτικού γιατί πίστευα οτι στην κούπα είναι πάντα καυτό και δε μου άρεσε

4. Στο νηπιαγωγείο τα είχα με ενα κοριτσάκι που την έλεγαν Χαριτίνη. Απο τότε δεν έχω συναντήσει καμία κοπέλα με αυτό το όνομα

5. Δεν έβριζα καθόλου μέχρι το καλοκαίρι του 96 που το πέρασα δουλεύοντας στο εργοτάξιο του πατέρα μου

6. Διάβασα Το Κάλεσμα του Κθούλου μέσα σε δύο ώρες. Την επόμενη μέρα το ξαναδιάβασα.

7. Ημουν παπαδάκι στην εκκλησία του χωριού μου κάθε Πάσχα για εφτά χρόνια.

8. Πήρα το Lower χωρίς να διαβάσω με Β

9. Θεωρώ το X-Com Terror From The Deep της Microprose το καλύτερο παιχνίδι όλων των εποχών

10. Δεν έχω φτάσει κανέναν χαρακτήρα d&d πάνω απο το 6ο Level.

11. Τα πρώτα κόμικ που έβαλα στην συνδρομή στο Solaris ήταν το Spawn και το Dawn το 1996

12. Αγοράζω Playboy απο τον Οκτώβριο του 93

13. Δε φοβάμαι να κλάψω

14. Οι τρεις σχεδιαστές που με έχουν σημαδεψει είναι οι Greg Capullo, Michael Turner, Hiroaki Samura

15. Δε μου άρεσε το 6th sense

16. Το αγαπημένο μου συγκρότημα είναι οι My Dying Bride

17. Φοράω διαφορετικές κάλτσες το καλοκαίρι με οτι ρούχο και να φοράω

18. Εχω ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου που όλοι λένε δε μου πάει αλλά εγώ το φοράω

19. Αγαπημένο μου γλυκό είναι το μιλφέιγ

20. Το αμάξι μου έχει τρακαρισμένη την δεξιά πλευρά του και βαριέμαι να πάω να το φτιάξω

21. Ζω στο χωριό μου Αρκαδία τα τελευταία εφτά χρόνια

22. Λατρεύω το Ζητείται Ελπίς του Α. Σαμαράκη

23. Όταν ήμουν μικρός ονειρευόμουν να γίνω πολιτικός μηχανικός.

24. Έγινα αλλά στην πορεία είδα οτι θα ήθελα να ήμουν σχεδιαστής κόμικ ή καθηγητής ιστορίας

25. Μου αρέσουν οι βόλτες με το αμάξι χωρίς κάποιο συγκεκριμένο προορισμό.

26. Θέλω να ταξιδέψω στην Ιαπωνία

27. Δεν τρώω μαγειρίτσα

28. Αλλά φτιάχνω μόνος μου κοκορέτσι

29. Μου αρέσουν πάρα πολύ οι μπάμιες

30. Ακούω Penguins Kill Polar Bears και μου αρέσουν...

31. Αγαπημένη μου μυρωδιά είναι το βρεγμενο χώμα με σταχια και κοπρανα κατσικας

32. Είχα μακρύ μαλλί για δυο χρονια

33. Ενα βράδυ είχα ευχηθεί να δω το Predator στην τηλεόραση και το έβαλε. Εκείνη τη στιγμη πίστεψα στη μαγεία.

34. Δε μου αρέσουν οι παντοφλες

35. Αγαπημένος συγγραφέας μου είναι ο H. P. Lovecraft

36. Διάβασα το Homeland του R.A. Salvatore 6 φορές

37. Έχω δει το Lost In Translation μετρημένες 12 φορές.

38. Θέλω να φάω βατραχοποδαρα

39. Αγαπούσα πάρα πολύ τον παππού μου

40. Μου αρέσει να περπαταω στη βροχή.

41. Φοβόμουν τα σκυλιά παρα πολυ

42. Θα μπορούσα να ζήσω μονο με γάλα, δημητριακά και μακαρόνια

43. Τρώω πλέον μόνο μαύρο ψωμι.

44. Αγαπημένη Βότκα η Zubrowka

45. Μου αρέσουν τα tentacle hentai

46. Έχω τέσσερις κολλητούς.

47. και μια κολλητή

48. Αγαπημένο κομικ όλων των εποχών το Lone Wolf And Cub

49. Αφήνω μουσι και μουστάκι απο το 1995

50. Μικρός ηθελα να μάθω βιολί

51. Όταν στο βιβλίο Τα Βουνα Της Τρελλας έφτασα στην εμφάνιση των Shoggoth εκλεισα το βιβλίο και το ξαναεπιασα ήρεμος την Επόμενη μέρα

52. Οδηγαω απο τα δεκατρία μου

53. Ειμαι πολυ πολυ ακαταστατος

54. Τη μπύρα μου την συνοδευω συνήθως με ενα σφηνακι ουίσκι

55. Μου αρέσει να χορευω

56. Θα ηθελα επίσης να γίνω γεωλογος

57. Έχω 2,5 βαθμούς μυωπία σε κάθε μάτι

58. Όταν παίζω Επιτραπέζια προτιμαω το μπλε χρώμα για το πιονι μου

59. Αν κάτι δε μου μυρίζει ωραία Οσο καλο και αν είναι δεν το τρώω

60. Αυτοδίδακτος στο σχέδιο εδω και 14 χρονια

61. Δε μου άρεσαν καθόλου και ακόμα δε μου αρέσουν τα μαθηματικά

62. Γουσταρα πολυ τη γεωμετρία όμως

63. Νόμιζα ότι το T.B.A. που έβλεπα σε αφισες είναι συγκρότημα

64. Επαιζα Guitar Hero κάθε βράδυ απο τις 11 εώς τις 2 για σχεδόν ολο το 2008

65. Μου αρέσει να κάνω παρέα με συγγενείς

66. Φοραω 45 νούμερο παπούτσι

67. Θεωρώ τον Tom Cruise εναν Απο τους καλύτερους ηθοποιούς της γενιάς του

68. Αγαπημένες μου ταινίες Απο το Jersey Trilogy είναι τα Mallrats και Dogma

69. Πινω φραπέ σκέτο αχτυπητο

70. Βλεπω πολλα περίεργα Όνειρα

71. Το ωραιότερο γεύμα που Έχω κάνει ήταν σε εργοτάξιο στη Λάρισα το 93. Μια ντομάτα και λιγο τυρί.

72. Αγαπημένη μου σειρα όλων των εποχών το Scrubs

73. Τρώω τα νύχια μου

74. Μετρούσα τα αστέρια και ας μου έλεγαν ότι θα βγάλω φακιδες

75. Έβλεπα Santa Barbara φανατικα για περίπου ενα χρόνο.

76. Όταν ήμουν μικρός παραλιγο να πνιγώ στο Σαράντη Βοιωτίας

77. Ακόμα δεν ξέρω καλο μπάνιο.

78. Έχω πολλές γυναίκες φίλες.

79. Η μεγαλύτερη ταχύτητα που Έχω πιάσει με αμάξι είναι τα 190χλμ

80. Αγαπημένο κρέας το χοιρινό.

81. Είχα μια σκυλα την Κορινα που εφαγε φόλα πριν 6 χρονια

82. Έχω κάνει κοντα 200 χιλιάδες χιλιόμετρα με αμάξια

83. Πριν φάω μεσημεριανό κάνω τον σταυρό μου

84. Στα σχέδια μου αποφεύγω να κάνω γυναίκες γιατι δε μου αρέσουν όπως τις σχεδιάζω.

85. Προσπαθώ να κρατάω σχέσεις με ανθρώπους που Εκτιμαω και αγαπάω

86. Αν σε ενα θεατρικό κάποιος κάνει λάθος ντρέπομαι παρα πολυ και δεν τον κοιτάζω

87. Μου λένε ότι Έχω καλη προφορά οταν μιλάω Γαλλικά.

88. Όταν μιλάω Γαλλικά ο κολλητός μου Αλλάζει δεκα χρώματα.

89. Μου αρέσει να μαγειρευω μακαροναδες με σαλτσες τυριων

90. Μου αρέσει παρα πολυ το τένις

91. Έπαιξα 250 ώρες Modern Warfare 2

92. Αγαπημένο ιστορικό θέμα ο πελλοπονησιακος πόλεμος

93. Θέλω να μάθω πολωνικά

94. Απορώ με τον εαυτό μου που Έχω γράψει τόσα πραγματάκια

95. Λατρευω post apocalyptic σκηνικά και ιστορίες.

96. Θα ηθελα να ειμαι Dual class Enchanter/Illusuonist

97. Δεν έτρωγα σαρδέλες παστες και αντζουγιες μέχρι που Πήγα στην Λέσβο.

98. Γράφω αυτα βλεπωντας παράλληλα το Ronin

99. Το αγαπημένο μου μπλουζάκι το έκανε πατσαβουρια η μάνα μου πριν 4 χρονια

100. Quotαρω πολλές ταινίες

2 comments:

Ο ΑΡΧΑΙΟΣ said...

Εύγε ! Ως προς το κείμενον.
Αγαπώ Ανθρώπους ως εσύ !

thepavl said...

Ευχαριστώ πολύ!